استراتژی هایی که به بازاریابی شما سرعت می بخشند
نوشته شده توسط : worldmarketing

رشد یک تجارت آسان نیست. اول ، شما به یک ایده عملی نیاز دارید. از آنجا ، شما باید یک طیف سودآور را کشف کنید ، یک هدف جمعیتی را مشخص کنید و برای فروش آنها ارزش داشته باشید. این که آیا شما در حال فروش محصولات ، خدمات یا اطلاعات هستید ، تبلیغ این موضوع به طور فزاینده ای سنگین شده است. و بدون داشتن استراتژی های بازاریابی صحیح برای رشد اقتصادی ، کسب سود و تحرک در بازار غیر ممکن است.

با این حال ، شناسایی راهکارهای مناسب برای بازاریابی تجارت شما اغلب به علم موشک تشبیه می شود. چگونه پیام خود را به مخاطب مناسب برسانید و آن را به طور موثر انجام دهید؟ چگونه با داشتن یک پیشنهاد تبدیل ، سود را افزایش می دهید و فروش را افزایش می دهید؟ امروزه ، با توجه به علاقه بسیاری که از رسانه های اجتماعی برای جلب توجه ما برای بهینه سازی موتور جستجو ، وبلاگ نویسی و تبلیغات برای هر کلیک وجود دارد ، می توان فهمید که چرا اکثر مردم آماده هستند موهای خود را بیرون بیاورند.

حقیقت این است که آنچه شما را به این مرحله در تجارت رسانده احتمالاً نمی تواند شما را به سطح بعدی برساند. اگر احساس می کنید گیر افتاده اید ، به مناقشه بپیوندید. اکثر کارآفرینان آنقدر مشغول کار "در" مشاغل خود هستند که قادر به "کار" در مشاغل خود نیستند. در نتیجه رسیدگی به کارهای روزمره شرکتی که مشتمل بر مشتری ، خواسته های زنجیره تأمین و موارد دیگر است ، ما اغلب از به کار بردن استراتژی های بازاریابی صحیح که به رشد رشد تجارت ما کمک می کند ، غافل می شویم.

چه کاری انجام می شود؟ به زبان ساده ، باید لحظه ای قدم به عقب بردارید. شما باید مکانیک اصلی پیام خود و اینکه چگونه بدون از دست دادن پیراهن خود به طور گسترده ای به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید را تجزیه و تحلیل و درک کنید. راز همه اینها؟ مهم نیست که از چه استراتژی بازاریابی استفاده می کنید ، اگر یک م salesلفه فروش موثر نداشته باشید و تبدیل های خود را بهینه کنید ، فقط پول را دور می ریزید.

بهترین استراتژی های بازاریابی برای استفاده چیست؟
بیشتر مشاغل با معما روبرو هستند. این یک Catch-22 است. برای بهبود چشمگیر فروش ، نیاز به افزایش دید وجود دارد. اما برای کسب دید بیشتر ، مشاغل باید پول بیشتری خرج کنند. وقتی چاه خشک شد ، قرار است چه کاری انجام دهید؟

هیچ پاسخ واضح و روشنی برای این سوال وجود ندارد که همه شرایط را در بر بگیرد. اما چیزهایی وجود دارد که می توان امروز ، حتی با بودجه ای ناچیز ، برای دستیابی به مشتریان بیشتر و بدون بانک شکنی انجام داد. با این حال ، همه چیز به زمان می رسد. اگر کمبود پول دارید ، مطمئناً وقت کافی برای قرار دادن سهام عرق خواهید داشت.


به هر روشی که آن را برش بزنید ، تا زمانی که اصول یک تجارت سالم وجود داشته باشد و شما بی وقفه در تلاش برای ایجاد یک رابطه معتبر با مصرف کننده هستید ، با تلاش صادقانه برای ایجاد ارزش افزوده ، 10 راهکار اصلی وجود دارد که می توانید برای استفاده از آنها استفاده کنید بازرگانی را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

1. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.
نمی توانید از شبکه های اجتماعی چشم پوشی کنید. همان جایی است که تمام به اصطلاح جادوها اتفاق می افتد. برخی از مشاغل تنها در پشت رسانه های اجتماعی ساخته شده اند. در ابتدا می تواند ترسناک باشد. مطمئن. اما با ایجاد شتاب ، ارسال پست در شبکه های اجتماعی را می یابید تا با گذشت زمان آسان تر و راحت تر شود.

البته اگر پول برای سوزاندن دارید می توانید یک مدیر شبکه های اجتماعی نیز استخدام کنید. اما اگر این کار را نکرد ، فقط خودت باش. اصیل باشید افکار خود را ارسال کنید محصولات خود را ارسال کنید هر چیزی را که به نظر شما مرتبط و مفید است ارسال کنید ، به مخاطبان شما کمک می کند یا در مورد شما و تجارت شما بیشتر بدانند یا در مورد صنعتی که در آن فعالیت می کنید ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای ارتباط با سایر مشاغل موفق یا حتی برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه ای که ممکن است بدنبال محصولات و خدمات شما باشند ، از پیام های مستقیم در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و حتی Snapchat یا Twitter استفاده کنید. این بازاریابی بسیار قدرتمندی است.

مرتبط: 10 قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

2. آموزش های ویدئویی ایجاد کنید.
یکی از م mostثرترین راه ها برای جلب توجه در تجارت شما ایجاد آموزش های ویدئویی است. چیز مفیدی به مردم بیاموزید. آنها را از طریق آن عبور دهید. دست آنها را بگیرید. آموزش گام به گام همه عصبانی است. هرچه در این زمینه بهتر باشید و هرچه ارزش بیشتری ارائه دهید سریعتر می توانید دید خود را افزایش دهید و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

امروز یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در پشت گوگل است. هر وقت کسی بخواهد چیزی را از نظر بصری یاد بگیرد ، به آنجا می رود. احتمالاً خودتان بارها و بارها این کار را کرده اید. بنابراین فقط از خود بپرسید که چه چیزی می توانید در تجارت خود بیاموزید که به مصرف کنندگان کمک کند تا نقطه درد خود را حل کنند؟ در وهله اول چه چیزی شما را وارد کار خود کرد؟

سخت ترین قسمت؟ شنیدن صدای خودتان در حال پخش و حتی دیدن خودتان. اکنون ، شما مجبور نیستید به صورت تصویری در دوربین ظاهر شوید ، اما احتمالاً باید شنیده شوید. شما به مرور عادت می کنید. اما نمی توانید از قابلیت مشاهده و دسترسی YouTube چشم پوشی کنید ، بنابراین از آنجا خارج شوید و همین حالا شروع به ساخت فیلم های معتبر و مفید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: